Промоцията трябва да е релевантна

Промоцията освен това трябва да бъде релевантна на продукта и да
кореспондира с имиджа на марката. Ако продаваме компютри, най-добре е евентуалният подарък да бъде някакъв компютърен аксесоар или примерно абонамент за ИТ издание. Когато продуктът е натурален сок, освен стандартната чаша може да се предложи и подарък с емоционална опаковка примерно екскурзия

в страната на портокалите. Думата ми е, че освен пряка връзка с продукта може да се създаде и изкуствена чисто емоционална такава, но в крайна сметка трябва да има връзка между продукт и механизъм, в това число и евентуалния подарък. И накрая трябва да се обмислят всички детайли около логистиката и реалното изпълнение на промоцията - как точно да се късат етикетите, къде и как да се предоставят чашките с кафе, кой ще обяснява механизма, откъде ще се получават наградите и т.н. В крайна сметка трябва да се обмисли всеки евентуален ход на потребителя от момента на влизането му в търговския обект до реалното получаване на заложената в промоцията "допълнителна стойност" към продукта.