Ако не е Heinz, значи не е кетчуп

От осемгодишното момче, което отглеждало зеленчуци и ги продавало в квартала, до глобалната култова компания

ЕДНО момче на осем години започнало да отглежда зеленчуци. Когато навършило 12, продало първите си продукти в стъклени бутилки. Това били репички. Но имало и още, отглеждал доста неща, но в малки количества. С гордост сложил името си на етикета и добавил "57 разновидности". Днес, 140 години по-късно, числото 57 все още присъства на етикетите на Heinz. И в известен смисъл то съдържа вярна информация - но само ако прибавиш още две нули след него. Днес компанията произвежда 5700 продукта. Те се продават в 140 страни и са първа или втора търговска марка в повече от 50 от тях. Запазила е и идеята за стъклената бутилка. Прозрачността й е едно от първите търговски хрумвания на малкия Heinz. Той искал да покаже на хората, че неговите продукти са по-добри от останалите. Смятал, че купувачът трябва да вижда съдържанието, което купува, а също така и че производителят няма какво да крие, когато става въпрос за качество.